loading...
صفحه جوانان خیّر
raz بازدید : 161 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (3)

با سلام

به علت از کار افتادن هاستی که فایل گرافیک قالب اصلی وبلاگ روی اون آپلود شده قالب وبلاگ به طور موقت تغییر کرده و در آینده نزدیک قالب اصلی وبلاگ برگردانده خواهد شد.

راز۲۰۸

raz بازدید : 254 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

به مناسب نیمه شعبان

اهداء 170 مجموعه جهیزیه به خانواده های نیازمندان

به مناسبت با نیمه شعبان و از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر اهدا می شود؛ 170 مجموعه جهیزیه برای خانواده های نیازمند در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل

به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد مبارک و خجسته یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) کاروان اهدا جهيزيه به نوعروسان خانواده‌های نیازمند از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در ‌‌استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل به حرکت در خواهد آمد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 206 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

فعالیت جوانان خیّر قانونی است

هیچ مستند قانونی و یا حکم قضایی مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر وجود ندارد.

به گزارش اداره روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، پیرو اخبار منتشره در برخی از سایت های خبری، با مضامین واگذاری موسسه، غیرقانونی بودن موسسه و... در راستای تشحیذ و تنویر اذهان عمومی موارد ذیل باطلاع کلیه مردم منطقه و خصوصا سپرده گذاران محترم می رسد:

. . .

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 144 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

وبلاگ موسسه جوانان خیرتبریز

کمک مالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

به باشگاه تراکتور سازی

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در ادامه کمک های مالی خود طی روز گذشته و در فصل نقل و انتقالات نزدیک به 9 میلیارد ریال نقدینگی دیگر از بابت حق السهم خود به باشگاه تراکتورسازی تزریق کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اسماعیل قلی پور مسوول اداره روابط عمومی این موسسه با اعلام این مطلب گفت: بعد از خرید 30 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، حمایت همه جانبه از این باشگاه در دستور کار این موسسه قرار گرفته و در این راستا طی 6 ماه گذشته حدود 47 میلیارد ریال نقدینگی از سوی موسسه به این باشگاه تزریق شده بود که دیروز نیز طی دو مرحله نزدیک به 9 میلیارد ریال دیگر به این باشگاه پرداخت شد تا در فصل نقل و انتقالات دست باشگاه برای جذب بازیکن باز باشد.

. . .

 

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیر

raz

raz بازدید : 210 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد.

خدمات رسانی مطلوب و به روز به مشتریان از اولویت های این موسسه است که در این راستا سیستم آنلاین سازی شعب در دستور کار اداره انفورماتیک موسسه قرار گرفت و در اولین اقدام شعب شهر تبریز به این سیستم آنلاین مجهز شده اند.
به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، با راه اندازی سیستم آنلاین در شعب تبریز، از این پس عملیات دریافت، پرداخت و وصول اقساط به صورت یکپارچه و از تمامی شعب موسسه در شهر تبریز به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است در آینده نزدیک تمامی شعب موسسه به این سامانه خواهند پیوست.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 185 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز

به منظور افزایش خدمات رفاهی به مسافران گرامی اینترنت بی سیم رایگان در سالن انتظار و ترانزیت خروجی فرودگاه تبریز با پیگیری های اداره انفورماتیک موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، با راه اندازی اینترنت رایگان از سوی این موسسه، مسافران و گردشگران می‌توانند از طریق لپ‌تاپ و یا موبایل‌های خود به طور رایگان از سیستم اینترنت بهره‌مند شوند.

این گزارش می افزاید: در این سیستم معرفی خدمات موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر نیز صورت می گیرد و کاربران با دسترسی به صفحه اختصاصی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از خدمات و تسهیلات این موسسه مطلع خواهند شد.

بر اساس این گزارش این خدمات به طور 24 ساعته در اختیار مسافران قرار دارد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 169 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

صفحه جوانان خیّر

پاسخگوی تلفنی جدید


به اطلاع کلیه مشتریان عزیز می رساند شماره تلفن 3391101-0411 جهت پاسخ گویی به مشتریان اختصاص داده شده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، به دلیل تغییر در سیستم مخابراتی و احتمال بروز اختلال در برقراری تماس با اداره مرکزی موسسه، شماره تلفن 3391101-0411 آماده سرویس دهی و پاسخ گویی به مردم عزیز و مشتریان گرامی موسسه می باشد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

 

 

raz بازدید : 221 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

تکذیب خبر ادغام موسسه جوانان خیّر در موسسه کوثر

خبر ادغام موسسه جوانان خیّر در موسسه کوثر صحت نداشته و قویا تکذیب می گردد.

به گزارش اداره روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اسماعیل قلی پور در واکنش به خبر درج شده در برخی سایت ها مبنی بر ادغام این موسسه با موسسه مالی اعتباری در شرف تاسیس کوثر، خبر فوق را تکذیب و اعلام نمود اگر چنین توافقی با هر موسسه ای اتفاق بیافتد، در اسرع وقت از طریق اداره روابط عمومی موسسه و از مبادی خبری به اطلاع اعضا و سپرده گذاران محترم و شهروندان عزیز رسانده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی و سیاست های بانک محترم مرکزی مبنی بر کوچک کردن حجم این بازار از طریق ادغام موسسات مالی بزرگ در همدیگر، مذاکراتی از طرف برخی موسسات با موسسه جوانان خیّر صورت گرفته ولی تاکنون هیچ گونه توافقی انجام نپذیرفته است.

شایان ذکر است ملاک و محور تصمیم گیری در موضوع فوق، حفظ حقوق و منافع سپرده گذاران، اعضا، پرسنل و در نهایت حقوق سهامداران می باشد و البته زیبنده نیست مناطق شمالغرب کشور عزیزمان که سرشار از منابع عظیم انسانی و مالی است دارای موسسه پولی و بانکی مستقل نباشد اما با این همه ما تابع قوانین و مقررات هستیم و قطعا در این راستا مدیران موسسه کوتاهی نخواهند کرد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 264 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

تجلیل از کارکنان نمونه

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

همزمان با برگزاری سیزدهمین همایش سالانه کارکنان و به پاس تلاش های ارزنده کارکنان در راستای تحقق اهداف و برنامه های موسسه، كاركنان نمونه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در سال 1390 تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الخسنه جوانان خیّر، تعدادی از همکاران ستاد و شعب موسسه به پاس تلاش های ارزنده در راستای تحقق اهداف و برنامه های موسسه و انجام وظایف محوله، براساس ارزیابی انجام شده از سوی ادارات کارگزینی و منابع انسانی به افتخار کسب عنوان کارمند نمونه نائل گردیده بودند که در همایش سیزدهم کارکنان با اهداء لوح تقدیر و جوایز نفیس از آن ها تجلیل گردید.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 243 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

اهداء جوایز طرح ایثار

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، جوایز سیزدهمین دوره ازحساب های ویژه طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر (مرحله قبل) به صورت همزمان در شعب این موسسه به برندگان خوش شانس اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، جوایز سیزدهمین دوره حساب های ویژه طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر (مرحله قبل)با حضور برندگان، مسوولین شعبه و همچنین تعدادی از مشتریان به برندگان مختص هر شعبه در محل همان شعبه اهداء گردید.

در مراسم اهداء جوایز شعبه ابوریحان که با حضور مسوول سرپرستی حوزه آذربایجان شرقی انجام شد، سید کامل حسینی گفت: جوایز این دوره از سوی شعب موسسه در اختیار برندگان عزیز قرار می گیرد که امروز همزمان در تمامی شعب دارای جوایز و برنده موسسه از جمله در حوزه آذربایجان شرقی این امر صورت می گیرد.

مسوول سرپرستی حوزه آذربایجان شرقی با تبریک ویژه به برندگان قرعه کشی حساب های طرح ایثار، سنت قرض الحسنه را یک امر الهی و باعث همدلی و همکاری در جامعه دانست و گفت: سپرده گذاران طرح ایثار با سپرده گذاری در این طرح به کمک نیازمندان می شتابند و موسسه جوانان خیّر نیز بدون نگاه سودآوری، منابع طرح ایثار را در راستای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه هزینه می نماید.

این گزارش می افزاید: 10دستگاه خودرو سواری پژو 207، چهل دستگاه خودروی سواری پراید، 10فقره کمک هزینه خرید مسکن به صورت بلا‌عوض هر یک به میزان 150 میلیون ریال، 20 فقره سرویس طلا هرکدام به ارزش 30 میلیون ریال‌، 50 فقره کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی هرکدام به میزان 10 میلیون ریال‌،100 عدد لپ تاپ و 1100عدد سکه ربع بهار آزادی جوايز سیزدهمین دوره قرعه‌كشي حساب‌های طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر را تشکیل می‌دهد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 158 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

سیزدهین همایش سالانه کارکنان

موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری سالن همایش های عمومی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر خواهد بود تا سیزدهین همایش سالانه کارکنان این موسسه با حضور مدیر عامل، مدیران ارشد و کلیه کارکنان این موسسه برگزار شود.

این همایش یک روزه پس از قرائت آياتي از كلام ا... مجيد و اجراي سرود جمهوري اسلامي ايران، با سخنرانی مدیر عامل موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر ادامه خواهد یافت.

اين همایش با توجه به رشد سریع موسسه و افزایش تعداد کارکنان موسسه نسبت به همایش قبلی از اهمیت خاصی برخوردار است.

اجراي برنامه های مختلف فرهنگی، هنری از جمله اجرای موسیقی سنتی ایرانی و کردی و همچنین آذری از بخش های جذاب این همایش خواهد بود. در این همایش گروه نمایشی هنری نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قرعه کشی یک دستگاه خودرو سواری بین کارکنان از دیگر بخش های این همایش خواهد بود که قطعا رضایت مندی کارکنان موسسه را به دنبال خواهد داشت.

پرسش و پاسخ کارکنان با مدیر عامل و معرفی کارکنان نمونه،دیگر بخش های این همایش را تشکیل می دهد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 521 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

صفحه جوانان خیّر

برگزاری کارگاه آموزشی

امور ثبتی و نحوه صحیح کارشناسی املاک در حوزه آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، در راستای آموزش و توجیه کارکنان و نمایندگان حقوقی شعب موسسه در حوزه آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی تکمیلی آشنایی با امور ثبتی و نحوه صحیح کارشناسی املاک در این حوزه برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که با حضور سامان قسمی فرد مسوول واحد حقوقی و کارشناسان حقوقی حوزه آذربایجان شرقی و با شرکت نمایندگان حقوقی شعب این حوزه برگزار شد، شرکت کنندگان آموزش‌های عمومی و تخصصی تکمیلی را در سرفصل‌هایی چون نحوه اصولی کارشناسی املاک و ارزیابی ریالی املاک توثیقی و در کل امور ثبتی پشت سر گذاشتند.

ایجاد وحدت رویه در کارکرد نمایندگان حقوقی شعب، سرلوحه قراردادن قوانين و مقررات حقوقی، ايجاد تعامل بيشتر و بهتر با نمایندگان حقوقی شعب، افزايش مهارت‌هاي تخصصي و کارشناسي کارکنان و مهم‌تر از همه برنامه‌ريزي لازم جهت آموزش بهتر از اهداف این کارگاه آموزشی عنوان شده است.

این کارگاه آموزشی از سوی واحد حقوقی حوزه آذربایجان شرقی برگزار گردید.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 82 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

صفحه جوانان خیّر

کسب مقام سوم مسابقات فوتسال

شبکه بانکی استان کردستان از سوی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

تيم فوتسال موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر حوزه کردستان به مقام سوم اولین دوره مسابقات فوتسال كاركنان شبکه بانکی استان کردستان دست يافت.

به گزارش روابط عمومي موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اولین دوره مسابقات فوتسال كاركنان شبکه بانکی استان کردستان برگزار شد که تیم فوتسال موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر توانست مقام سوم را کسب نماید.
در اين دوره از مسابقات، بانك ها و موسسه مالي در دو گروه به رقابت پرداختند كه در پايان بانک های ملت و کشاورزی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر نیز به مقام سوم دست یافت.
تیم فوتسال موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر متشکل از طاهر ملا، فرهاد ملامیرزایی، مهدی فتاحی، فرهاد نصرتی، حامد عمویان، جمیل ملکی، حسین معرفت نیا و کاوه اسفندیاری توانست در دیدار رده بندی تیم بانک تجارت را شکست داده و مقام سوم را برای این موسسه به ارمغان بیاورد.

در اين دوره از مسابقات تیم بانک تجارت به مقام چهارم دست يافت. این مسابقات از سوی سرپرستی بانک ملت در استان کردستان برگزار شد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 1220 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وبلاگ موسسه جوانان خیرتبریز

لیست اسامی برندگان

جوایز نفیس چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار

لیست اسامی برندگان جوایز نفیس چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اسامی و شماره حساب برندگان جوایز نفیس چهاردهمین دوره حساب های ویژه طرح ایثار اعلام شد.

گفتنی است موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار به منظور قدردانی از توجه هموطنان به سنت پسندیده قرض‌الحسنه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیر نقدی را برای سپرده‌گذاران این حساب‌ها در نظر گرفت.

بر اساس این گزارش، 61 دستگاه خودرو سواری پژو 206، 32 دستگاه خودروی سواری پراید، 20فقره تسهیلات خرید مسکن هر یک به میزان 250 میلیون ریال، 1391عدد ربع سکه بهار آزادی و 1391 جایزه یک میلیون ریالی در سبد جوايز چهاردهمین دوره قرعه‌کشي حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر قرار دارد.

همچنین به فردی که بیشترین مشارکت و سپرده گذاری را در این دوره از حساب های طرح ایثار داشته باشد یک دستگاه سواری سمند ال ایکس در نظر گرفته شده که این جایزه ویژه به آقای حسن علیقلی زاده از شعبه عطایی ارومیه اهدا خواهد شد.

برای مشاهده لیست اسامی از لینک های زیر استفاده کنید

لینک 1

با امکان جستجو در لیست

لینک 2

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 130 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وبلاگ موسسه جوانان خیرتبریز

برگزاري دوره آموزشي امور بانکی

براي كارمندان شعب استان آذربایجان شرقی

مسوول اداره منابع انسانی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر گفت: با هدف آشنایی روسا و معاونین و کارکنان شعب با فضای رقابتی کنونی صنعت بانکداری وارتقا قدرت و ظرفیت شعب در تجهیز منابع یک دوره کارگاه آموزشی برای کارکنان شعب موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در حوزه استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

. . .

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 1209 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وبلاگ موسسه جوانان خیرتبریز

لیست اسامی برندگان

جوایز چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار

برندگان جوایز چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، اسامی و شماره حساب برندگان جوایز چهاردهمین دوره حساب های ویژه طرح ایثار اعلام شد.

گفتنی است موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار به منظور قدردانی از توجه هموطنان به سنت پسندیده قرض‌الحسنه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیر نقدی را برای سپرده‌گذاران این حساب‌ها در نظر گرفت.

بر اساس این گزارش، 61 دستگاه خودرو سواری پژو 206، 32 دستگاه خودروی سواری پراید، 20فقره تسهیلات خرید مسکن هر یک به میزان 250 میلیون ریال، 1391عدد ربع سکه بهار آزادی و 1391 جایزه یک میلیون ریالی در سبد جوايز چهاردهمین دوره قرعه‌کشي حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر قرار دارد.

همچنین به فردی که بیشترین مشارکت و سپرده گذاری را در این امرخیر داشته باشد یک دستگاه خودروی سواری سمند ال ایکس اهدا خواهد شد.

گفتنی است اسامی برندگان جوایز نفیس این دوره از حساب های طرح ایثار 17 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

اعضای محترم و صاحبان حساب‌ طرح ایثار می توانند به منظور دسترسی به لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های ویژه طرح ایثار در این قسمت
کلیک نمایند.

جستجو در لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره قرعه‌کشی ویژه حساب‌های طرح ایثار

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 761 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

وبلاگ موسسه جوانان خیرتبریز

جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي

حساب‌های ویژه طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر، 50 دستگاه خودرو سواری پژو پارس، 25 دستگاه خودرو سواری پژو 206، 25 دستگاه خودروی سواری پراید، 100 فقره تسهیلات خرید خودرو هر یک به میزان 150 میلیون ریال، 1391عدد ربع سکه بهار آزادی، 1391 جایزه یک میلیون ریالی در سبد جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌كشي ویژه حساب‌های طرح ایثار موسسه قرض‌الحسنه‌ی جوانان خیّر قرار گرفت.

همچنین به فردی که بیشترین مشارکت و سپرده گذاری را در این امرخیر داشته باشد جایزه ویژه 250 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

بر این اساس، از عموم هموطنان گرامی و اعضای محترم موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر دعوت می شود با افتتاح، حفظ و افزایش موجودی خود در حساب های طرح ایثار این موسسه، علاوه بر سهیم شدن در اجر معنوی حاصل از این اقدام خداپسندانه، امتیازهای خود را برای کسب شانس بیشتر جهت برنده شدن جوایز این دوره از قرعه کشی ویژه حساب های طرح ایثار افزایش دهند.

این گزارش می افزاید منابع حاصل از سپرده‌های طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به صورت تسهیلات و کمکهای بلاعوض در تهیه جهیزیه برای ازدواج نوعروسان خانواده های بی بضاعت، رفع احتیاجات ضروری، درمان، آزادسازی زندانیان معسر مالی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 169 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وبلاگ موسسه جوانان خیرتبریز

دعوت به همکاری

در درمانگاه خیریه جوانان خیّر در شهر مرند

درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند جهت تکمیل کادر درمانی خود از فارغ التحصیلان رشته داروسازی دعوت به همکاری می نماید.

درمانگاه خیریه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در شهرستان مرند به منظور تامین بخشی از کادر درمانی مورد نیاز خود ، از بین داوطلبان واجد شرایط در مقطع تحصیلی دکترای داروسازی ازبین خواهران و برادران و پس از کسب موفقیت در مراحل مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و سایر ضوابط داخلی موسسه، مطابق موارد ذیل الذکر دعوت به همکاری می نماید.

. . .

منبع : موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر

raz

raz بازدید : 119 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

وبلاگ موسسه جوانان خیر تبریز

صفحه جوانان خیّر

با سلام.

این وبلاگ به عنوان صفحه جوانان خیّر قسمتی از وبلاگ جوانان خیّر تبریز شروع به کار میکنه. این صفحه مخصوص اخبار و تمام موضوعاتی است که به موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر ارتباط داشته و درباره ی قرض الحسنه و اطلاعات بانکی و اقتصادی فعالیت میکنه.

این صفحه در ادامه تغییراتی است که در وبلاگ اصلی ایجاد شده و سعی من در هرچه بهتر شدن کیفیت وبلاگ و پیشرفت فعالیت های وبلاگ است.

امیدوارم که این تغییرات توجه خواننده های رو جلب کنه و برای اونها محیطی مناسب و مفید برای استفاده ایجاد بکنه.

raz

درباره ما
Profile Pic
با سلام به تمام دوستان خوبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 2,212
  • بازدید کلی : 29,872